Kundeservice i GoBoat

Kundeservicemedarbejder med interesse for administration

GoBoats gæster skal have den bedste oplevelse! Så har du smil i stemmen, når du taler i telefon og mestrer du at holde den gode tone, når du besvarer henvendelser på mail? Er dit hjælpegen veludviklet? Og motiveres du af glade gæster? Så er det måske dig, vi leder efter til vores team i København!

Hvem er GoBoat

GoBoat blev bragt til live i 2014 i København med et ønske om at gøre vandet tilgængeligt for alle, der har lyst til at stikke til søs. Vi arbejder for at give unikke oplevelser og uforglemmelige minder på vandet til så mange som muligt med den bedste kundeservice.

Hos GoBoat har vi respekt for vores omgivelser, og derfor behandler vi vandet med omtanke. De grundlæggende tanker bag GoBoat er derfor også bæredygtighed, hvilket går igen i vores elmotorer og solcellerne, der er med til at oplade dem. Derudover er den gode fælles oplevelse og det maritime, det der guider os i alt vi gør.

GoBoat har i 2024 20 lokationer over hele verden, herunder København, Berlin og Washington. Vi vækster flere steder i verden med nye placeringer, mens vi samtidig er ved at indføre nye koncepter. Vi har derfor hele tiden brug for nye ildsjæle, der vil være med til at sprede GoBoats maritime service til kunderne.

Hvem vi søger

Som kundeservicemedarbejder hos GoBoat vil du blive en del af marketingteamet, men samtidig ofte være i tæt samarbejde med resten af virksomheden. Din arbejdsplads er på vores kontor i København K, hvor du vil være ansvarlig for at håndtere kundehenvendelser via telefon og e-mail. Din primære opgave vil være at sikre, at vores gæster får en fantastisk service og support. Vi tænker kundeoplevelsen ind i alt fra vores marketing, salg, kundeservice til sikkerheden og hygge på båden - og selvfølgelig kontakten med vores crew ved check ind og ud.

Dine arbejdsopgaver

  • Besvarelse af kundehenvendelser via telefon i kundeservicetelefonens åbningstider
  • Besvarelse af kundehenvendelser via e-mail (Zendesk) og på sigt andre kanaler
  • Dele viden fra kundehenvendelserne til forbedring af oplevelsen
  • Rapportering og optimering af processer
  • I vores lavsæson vil der derudover være administrative og praktiske opgaver som indkøb, betale regninger, koordinering mv.

Vi søger en person, der

  • Har mindst 3 års erfaring med kundeservice og brænder for at yde god service
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk. Tysk og italiensk er derudover en kæmpe fordel
  • Er udadvendt, positiv og har gode kommunikationsevner
  • Kan arbejde selvstændigt og er ansvarsbevidst og hjælper andre, da du er eneste kundeservicemedarbejder - selvfølgelig får du hjælp af dine kolleger
  • Har lyst til at være del af en virksomhed i vækst, hvor vi skal have det sjovt, når vi arbejder
  • Kan arbejde i tidsrummet 10-18

Det praktiske

  • En fuldtidsstilling med start så snart som muligt
  • En grundig onboarding hvor vi lytter til dine input - vi håber også at lære af dig!
  • De bedste kolleger, der hjælper hinanden og har det sjovt
  • Gratis sejlture og masser af gode fester og hyggelige stunder
  • Mulighed for at arbejde med bæredygtighed og kundeoplevelser i centrum
  • Mulighed for begrænset hjemmearbejde

Send dit CV til os via vores hjemmeside og skriv en begrundelse for, hvorfor du gerne vil arbejde hos GoBoat. Vi ser frem til at høre, hvorfor netop du er den rette til at blive en del af GoBoat-teamet.

Ansøgningsfrist: 22. marts Vi afholder løbende samtaler og lukker rekrutteringen, når vi har fundet den rette kandidat. Start: Så hurtigt som muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!