Kundeservice
GoBoat-oplevelsen skal være så nem og rar som muligt for dig. Derfor kan du klare det meste via online selvbetjening.
- Alle bookinger kan foretages online
- Administrer/ændr din booking via linket i din bookingbekræftelse på email
- Afbestilling:
- Frem til 72 timer kan du få penge retur
- Frem til 24 timer kan du ændre tidspunkt eller få et tilgodebevis
- Under 24 timer kan bookingen ikke ændres
Kontakt os
Vi hjælper gerne! Tjek dog først vores FAQ, da de fleste svar findes dér. Læs her om gruppebookinger på over 24 personer.
Telefontid: Man-, tirs-, tors- og fredag fra kl. 10-12 samt onsdage fra 15-17. Lukket i weekender og på helligdage. Hvis du har en bookingen, kan du dagligt ringe på nummeret i din bookingbekræftelse.
Foto: Christoffer Strange
Kort over GoBoat havne i Danmark
Vil du gerne se, hvor du kan sejle og hvad du skal se? Vil du lave en rute, før du sejler? Her finder du kort over sejlerområdet på hvert sted. Disse kort findes også fysisk i alle både.
Kort over GoBoat havne i Danmark
Andre henvendelser
Vi er klar til at hjælpe. Kontakt os ud fra dit behov. Læs også gerne vores FAQ for de mest gængse spørgsmål.
Gruppebookinger
Vil I sejle med GoBoat til jeres næste begivenhed? Kontakt os ved gruppebookinger med over 24 personer. Ved under 24 personer, anbefaler at du booker direkte i vores bookingsystem.
Samarbejd med GoBoat
Hvis du er interesseret i at samarbejde med GoBoat, så mail os gerne. Bemærk venligst, at vi ikke sponsorerer gratis bådture. Læs om vores sponsorstrategi her.
Foto: Christoffer Strange