Kundeservice
GoBoat-oplevelsen skal være så nem og rar som muligt for dig. Derfor kan du klare det meste via online selvbetjening.
- Alle bookinger kan foretages online
- Administrer/ændr din booking via linket i din bookingbekræftelse på email
- Afbestilling:
- Frem til 72 timer kan du få penge retur
- Frem til 24 timer kan du ændre tidspunkt eller få et tilgodebevis
- Under 24 timer kan bookingen ikke ændres
Kontakt os
Vi hjælper gerne! Tjek dog først vores FAQ, da de fleste svar findes dér. Læs her om gruppebookinger på over 24 personer.
Telefontid: Man-, tirs-, tors- og fredag fra kl. 10-13 samt onsdage fra 14-17. Lukket i weekender og på helligdage. Hvis du har en bookingen, kan du dagligt ringe på nummeret i din bookingbekræftelse.
Foto: Christoffer Strange
Andre henvendelser
Vi er klar til at hjælpe. Kontakt os ud fra dit behov. Læs også gerne vores FAQ for de mest gængse spørgsmål.
Gruppebookinger
Vil I sejle med GoBoat til jeres næste begivenhed? Kontakt os ved gruppebookinger med over 24 personer. Ved under 24 personer, anbefaler at du booker direkte i vores bookingsystem.
Samarbejd med GoBoat
Hvis du er interesseret i at samarbejde med GoBoat, så mail os gerne. Bemærk venligst, at vi ikke sponsorerer gratis bådture. Læs om vores sponsorstrategi her.
Foto: Christoffer Strange
Grupper og virksomheder
Hvert år sejler tusindevis af mennesker med GoBoat som del af en virksomhedsudflugt eller en fejring.
Skal din virksomhed holde sommerfest, rysteafdelingen sammen eller skal personaleforeningen på tur?
Holder du fødselsdag, bryllup eller blot en festlighed uden anledning?