GoBoat København


Vi søger en Assistant Manager til GoBoat København

Vil du aldrig gå glip af en solskinsdag igen?

GoBoat på Islands Brygge søger ildsjæl til stillingen som Assistant Operations Manager! Vi har travlt med at give folk enestående, uforglemmelige og bæredygtige oplevelser på vandet i smukke København, og vi mangler derfor dig.

Du vil være ansvarlig for at sikre et højt serviceniveau, og at alle ansatte lever op til GoBoats virksomhedsånd og værdier, samt at atmosfæren blandt de ansatte er gennemsyret af arbejdsglæde og kollegialt kammeratskab. Vi søger en person, som har lyst til at gå forrest og vise vejen for de andre, og at lede gennem eget eksempel.

GoBoat er lige nu til stede på 9 lokationer over hele verden, herunder København, London og Melbourne. Vi vækster flere steder i verden med nye placeringer, mens vi samtidig er ved at indføre nye koncepter – måske har du allerede set vores sauna i Frederiksholms Kanal. Vi har derfor hele tiden brug for nye ildsjæle, der vil være med til at sprede GoBoats maritime vibrationer.

Overordnede opgaver og ansvarsområder

  • Medansvarlig for den daglige drift på Islands Brygge. Herunder bl.a.: vagtplanlægning, vedligehold af bådene, oplæring af nye medarbejdere, udarbejdelse og opdatering af operationelle procedurer og lagerhåndtering.
  • Ansvarlig for at sikre et ekstremt højt serviceniveau og den bedst mulige kunderejse
  • Håndtere daglige praktiske og ledelsesmæssige udfordringer ad hoc i samråd med ledelsen.
  • Du indgår i vagtplanen, og er således en del af den daglige drift og går forrest i alle henseender. 

Du har/er

  • Erfaring på mellemlederniveau fra restaurations- eller oplevelsesbranchen. 
  • Stort drive og energi, og lyst til at knokle igennem weekend som hverdag.
  • Evnen til at holde hovedet koldt på selv de varmeste og travleste dage.
  • Du er initiativrig og arbejder selvstændigt.
  • Teknisk snilde, eller som minimum lyst til at lære og mod på at prøve dig frem.

Vi tilbyder

  • Et ekstremt varieret arbejde, hvor du den ene dag sejler både til værftet, den næste er du med til at afvikle en flydende musikbanko i Sydhavnen, og den tredje er du ansvarlig for at sende op til 1500 glade mennesker på vandet.
  • Store udviklingsmuligheder for den rette kandidat idet vi er en global virksomhed i vækst.
  • Tæt samarbejde med vores Operations Manager og den øvrige ledelse med reel mulighed for at sætte et personligt præg på GoBoat fremadrettet.
  • Fuldtidsarbejde 37 timer ugentligt.
  • Sjove personalegoder, bl.a. afsluttes hver sæson med vores legendariske weekendrejse for hele personalet:)
  • Løn efter kvalifikationer.

Vær opmærksom på at stillingen er en sæsonbaseret stilling, og løber som udgangspunkt fra 1. marts til 31. oktober 2022. Ved rette kandidat kan forlængelse/fastansættelse komme på tale efter endt sæson.

Motiveret ansøgning (1 side) med CV og vellignende billede sendes til sara@goboat.dk og skal være os i hænde senest den. 31. januar. Samtaler vil finde sted i uge 2 og 3.